Szabó Magda Iskola Történelem Oldal

Szabó Magda Iskola Történelem Oldal

7. osztály_házi feladat

2014. november 09. - priszlinger

Nézzen utána könyvekben vagy az interneten, hogy ki volt Joseph Fouché és hogyan kapcsolódott Napóleonhoz. 6-8 sorban mutassa be az illetőt! (Aki kevesebbet ír, nem teljesítette a házi feladatot!)

Tovább

7. osztály_órai jegyzet_Napóleon császársága

-          Napóleon karrierje o   Napóleon egy nemesi család második fia volt, s mint a második fiúk katonai pályára lépett o   sokáig szegénységben élt, ő tartotta el családját o   katonai iskolákat végzett és tehetséges volt szakmájában o   katonai…

Tovább

7. osztály_órai jegyzet_A francia forradalom - a hanyatló köztársaság időszaka

-          a kérdés: Hogyan folytatódhat Franciaország története a jakobinus diktatúra után? o   a társadalom nagy része békére, nyugalomra és kiszámíthatóságra vágyott o   az államformán nem változtatnak: továbbra is köztársaság működik   ez a jakobinus…

Tovább

8. osztály_órai jegyzet_A hitleri Németország II.

-          élettér-elmélet o   most még a német „tér nélküli nép”, így megfelelő „élettérre” van szüksége, terjeszkednie kell o   ezt a terjeszkedést elsősorban kelet felé, Csehszlovákia, Lengyelország vagy a nagy mezőgazdasági területekkel rendelkező…

Tovább

5. osztály_órai jegyzet_Az egyiptomi vallás

Az istenek   -          többistenhitű vallás o   az egyiptomiak nagyon sok istenben hittek, minden városnak külön kiterjedt istenvilága volt -          a Napisten o   Ré a világ kormányzója o   a Nap bárkán teszi meg útját az égbolton (a görögöknél…

Tovább

7. osztály_vocabulary_Mr. Z csoportja

clergyman                    egyházi ember condition                      feltétel crop                             termény disgrace                       szégyen down with the king        le a…

Tovább
süti beállítások módosítása